day 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van daphne baars - WaarBenJij.nu day 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van daphne baars - WaarBenJij.nu

day 2

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

04 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

En omdat we deze dag/nacht 6 uur overgeslagen hebben is dag 2 ook alweer bijna voorbij. Gaat snel zo!
We waren vannacht gebleven bij Abu Dhabi. En ondanks dat het in Nederland 4 uur 's nachts was, was daar de ochtendzon al aangebroken. Erg leuk om te zien vanuit het vliegtuig dat het eens soort van sims stadje is ( alles recjt en perfect aangeled) en daaromheen heeel veeel woestijn.
We hadden iets minder dan 90 min om over te stappen, maar dat ging wel lukken zei de stuwardes. Het bleek nog geen half uur te duren achteraf, was erg klein vliegveld.
Omdat wij onze stoelen dus op reserve hadden gezet waren onze uitgekozen plekjes alweer vergeven, en moesten we appart van elkaar zitten.
Best vreemd want ik had een plekje met niemand naast en achter me. Na het opstijgen (met uiteraard het gebed weer!) kwam Mies dan ook toch maar naast me zitten.
Eten was weer errug lekker en na 6 en half uur + een extra rondje boven bangkok waren we dan eindelijk op plaats van bestemming.
Weer met de tijd mee gevolgen?!? dus het was al 6uur toen we waren geland. In de heleeee lange rij voor een visum gewacht, en toen we klaar waren, lagen onze tassen al netjes op de bagageband te wachtten.
Meteen met de trein richting het centrum gegaan, en vanaf daar hebben we ons een beetje laten afzetten door een taxi hihi. We hadden nog ff geen zin in onderhandelen en nadenken lukte ook niet meer. Was wel een mooie roze taxi, dus dat maakt veel goed. Tot zover echt nog niet het idee gehad dat we in Thailand zaten... Alles deed ons stiekem een beetje aan polen denken,.doordat we het ook niet kunnen lezen en verstaan.
Tot we de taxi met airco uitstapten... Wat een hitte! En dan is nog het avond. Maar goed ik klaag niet hoor, weet wat ik achterlaat!
Net ingecheckt in het hotel, en nu liggen we k.o. op bed.
Morgen maar eens Bangkok verkennen bij daglicht. En 's middags gaan we de oh zo populaire fietstocht doen :)
xxx Daf

• 04 Januari 2014 - 16:48

Cindy:

Leuk om te lezen Daphne. Ik hou je berichtjes in de gaten. Heel veel plezier en geniet van de warmte... xx

• 04 Januari 2014 - 17:57

Manon:

Daf!

Ik heb je gevonden en ga je volgen!
    Ben zooo benieuwd naar je verhalen!

Xx en ook aan Mies!

• 04 Januari 2014 - 18:16

Karin En Jordi:

Hoi daphe,

Jordi had op facebook jou site gezien.Leuk om te lezen. Meiden geniet van deze vakantie en wij zijn heel benieuwd naar foto's van jullie.
    Xxx Karin en jordi

• 04 Januari 2014 - 22:45

Opa:

Hai Daf. Slecht begin hè maar het zal nog niet zo duur geweest zijn
    Leuk dat we je reis site ontdekt hebben we zullen jullie blijven volgen.
    Veel plezier. Opa. Oma

• 05 Januari 2014 - 15:09

Calista:

Hoi Daph.
    Ik ga je volgen ik ben benieuwd naar al je verhalen en foto's

xx Calis