day 26 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu day 26 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu

day 26

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

28 Januari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Na weer een korte nacht (die moskee wend echt niet!!!) zijn we nu wel op tijd opgestaan voor het ontbijt. We kregen boterhammen met een kloddertje boter ernaast. En thee die net zo zwart was als mies dr koffie. Heeeerlijk! Om 9 uur stapten we weer de boot in voor een heerlijk boottochtje over de rivier naar een punt waar we gingen lunchen.
Daar mochten we gewoon lunch van de kaart kiezen (gebakken rijst met ei en gebakken noodles met ei, goed he? ).
Na de lunch zijn we overgestapt op de bus die ons naar kuala lumpur zou brengen. Eenmaal in de bus kwam mies erachter dat ze haar paspoort nog onder het matras van het hostel in de jungle had laten liggen. Niet heeeel handig hahaha.
Dus na een langeeeee busreis terug gegaan naar de travel office om te regelen dat ze die zouden gaan zoeken en hopelijk de volgende dag met de bus mee zouden nemen naar kuala lumpur.

Erna ingecheckt bij het hotel. Klein, maar wel fancy voor het geld dat we betalen. En vervolgens doorgelopen naar pavillion. Een mega grote shopping mall. Eenmaal daar hebben we kaartjes voor de bioscoop gekocht, en omdat ik wat had gehoord over de lekkerste donuts van KL zijn we op zoek gegaan naar de donutshop. Oh mennn, die donuts waren indd erg lekker. Met cheesecake vulling en oreo topping. Je had ook andere hele bijzondere met avocado vulling enzo, maar die leken me toch minder lekker.
Erna was het alweer tijd voor de film. Delivery man, ergggg leuk! Echt een aanrader. Wel weer even wennen met maleisiche en chineze ondertittels in beeld, maar je went eraan uiteindelijk.

Na de film zijn we weer terug gelopen naar het hotel, en zijn we lekker in een bed met een deken gaan slapen! Wat een luxe is dat dan toch ineens. En een wc en een warme douche!!!

Onze laatste bestemming is gewoon al bereikt, man o man, de tijd gaat echt veeeel te snel. Ik wil helemaal nog niet naar huis!

xxx Daf