day 1 - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van daphne baars - WaarBenJij.nu day 1 - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van daphne baars - WaarBenJij.nu

day 1

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

03 Januari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

na de hele dag inpakstress te hebben gehad, en daardoor impulsaankopen te hebben gedaan, had ik een uur voor ik van huis vertrok dan toch eindelijk mn backpack ingepakt. En nog onder de 10 kg ook.Niet heel erg knap, want meer past er gewoon niet in.
Op naar schiphol. Tijdens het inchecken van de bagage werd ons gevraagd of we vrijwillog op de reservelijst wilden. Dit zou betekenen dat we 12 uur later zouden vertrekken, en hotelovernachting zouden krijgen op schiphol, en 300 euro pp. Met de dollartekens in onze ogen accepteerden wij dit aanbod, ik bedoel, met 300 euro kunnen we hier voorlopig wel even rondkomem. Helaas was er een vliegtuig vetraagd waardoor er toch nog stoeen vrij waren, en wij gewoon mee gingen met de vlucht van 22.00 naar Abu Dhabi.
Vliegtuigmaatschapij was erg goed! eten was erg lekker, en waarschijnlijk door her vlieggebed vooraf (niet door ons, maar de piloot) zijn we veilig in Abu Dhabi geland.
Voor zover dag 1, nog niet echt boeient hahah!
xxx Daf