day 29 + 30 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu day 29 + 30 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu

day 29 + 30

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

02 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eventjes de laatste dagjes in een verslagje, het zijn ook geen aparte blogjes waard :)

Nadat we een korte nacht hadden, werden we toch nog redelijk bijtijds wakker. Nadat we weer onze tas hadden ingepakt, ditmaal definitief :(, gingen we op pad. We gingen shoppen!!!
We wilden eigenlijk naar chinatown, maar aangezien alle chinezen vakantie hebben zijn de winkels ook allemaal dicht. Vandaar dat we dat maar overgeslagen hebben.

Daarna hebben we 3 verschillende malls bezocht. Met veeeel moeite. Was natuurlijk nog een beetje moe van de dag ervoor, en pijn in mn benen van gewoon de hele afgelopen maand eigenlijk. Als ik erop terug kijk, wow wat hebben we toch afstanden afgelegd!

We wilden eigenlijk nog naar de bios, maar de films waren net te laat voor ons... Jammer dus. Dan maar vaak eventjes gezeten om wat te drinken. We hebben het dus van 10 am tot 10 pm volgehouden (ongeveer dan, had er moeite mee) en hebben erna een taxi gepakt die ons naar het hotel bracht. Erna door naar kl central vanaf waar de bus naar het vliegveld vertrok. Trouwens altijd al eens willen zegggen: Keep the meter running, toen we bij ons hotel alleen de tassen eventjes wilden pakken. De taxi chaffeur wilde ons ook wel naar het vliegveld brengen, maar dat werd toch een iets te duur grapje, en daarnaast hadden we nog heel veel tijd te doden, dus hebben we ook in plaats van de de dure snelle trein, de langzame goedkope bus genomen.

Op het vliegveld nog eventjes wat gegeten, en veeeeel gewacht, beetje geinternet enzo. De vluchten verliepen allemaal wel oke, en na een overstap op abu dhabi, en heeel veel uur kwamen we weer aan in Nederland.

Hierbij dus het echte echte echte einde van mijn reisverslagje. Ik hoop dat de schade qua uitgave meevalt, en dat ik binnekort weer op pad kan.

Dus niet een goodbye, maar een see you later!!

xxx Daf

• 02 Februari 2014 - 14:08

Alice:

Lieve Daph. Besankt voor je mooie verhalrn. Wij hebben er van genoten. Op naar de volgende vakantie. Xxx