Bijna!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van daphne baars - WaarBenJij.nu Bijna!!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van daphne baars - WaarBenJij.nu

Bijna!!!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

16 December 2013 | Nederland, Utrecht

Nog minder dan een maand te gaan, wat zeg ik, nog maar 2 en halve week. Het komt nu echt dichterbij. Heel spannend, maar ook heel leuk natuurlijk. De eerste voorbereidingen zijn al begonnen, en ik ga denk ik van de week maar vast kijken hoeveel er in mn backpack past. Ik ben nu steeds dingen aan het kopen onder het mom van 'handig voor Thailand' , maar waarschijnlijk kan ik dat niet eens meenemen.
Dit is overigens ook mn eerste berichtje via mn mobiel, ff checken of dat wel te doen is. Wel nu alvast mn excuses voor type-, en spelfouten, want het gaat toch iets lastiger dan normaal!

Nu komend weekend eerst naar Londen, en dan kan het echte aftellen beginnen. Al zal het super snel gaan met kerst en oud en nieuw ertussen!

xxx Daphne