Day 16 - Reisverslag uit Phuket, Thailand van daphne baars - WaarBenJij.nu Day 16 - Reisverslag uit Phuket, Thailand van daphne baars - WaarBenJij.nu

Day 16

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

18 Januari 2014 | Thailand, Phuket

En we zitten alweer over de helft! meeeh :( niet leuk!

Vannochtend was het erg vroeg. De wekker ging om 6 uur, en om half 7 stond onze taxi voor de deur. Die haalde ons op om naar Nathon pier te gaan, vanwaar de ferry zou vertrekken. Eenmaal op de pier aangekomen stonden daar die 2 Duitsers van de duiklessen al te zwaaien haha. Maargoes na die 4 fagen duiken vielen ze best wel mee, dus even met ze gekletst en verhalen over de afgelopen 3 dagen uitgewisseld. Erna de ferry genomen naar donsak. Daar overgestapt op de bus naar phucket. Onderweg nog een keer over moeten stappen. De reis duurde errug lang! Om 8 uur zou de boot wegvaren en om 2 uur zouden we in phucket aankomen, maar toen ik om 3 uur op de klok keek waren we nog niet in phucket.
Eenmaal wel in phuket werden we gedropt op en busstation buiten de stad. Dus weer taxi genomen naar het hotel. Daar ingecheckt, en wat een verademing. Ff de ruimte om je spullen neer te leggen en een badkamer waar je niet tegelijkertijd kan douchen en naar de wc kan. Er mist echter 1 ding, namelijk het bed. Het is waarschijnlijk helemaal hip enzo, maar we keken toch een beetje vreemd op bij het zien van een matras op de grond.
Maargoed. Erna hadden we besloten dat we naar de ladyboys show wilden, en dat we morgen ook een dagje weg wilden, dus hebben we dat beneden geboekt. Super grappig ventje, en nog korting gescoord ook.
Erna (sorry voor de mannen die dit lezen) op jacht naar tampons. Wat echt noh een hele klus is in Thailand. Hier gebruiken ze dat niet ofzo. Toen we in de derde winkel eindelijk wat gevonden hadden waren ze nog net niet per stuk verpakt.
Erna snel omgekleed voor de ladyboyshow.
De tickets waren 800 pp, en we moesten nog 200 pp betalen voor transver. Alleen zat alles al vol, dus ging de eigenaar van de ticketservice ons zelf maar brengen. Toen we daar aankwamen wilde hij een foto van ons maken voor op facebook hahaha bizar. Maar het wordt nog gekker. Tijdens de hele show heeft hij op ons gewacht in zn auto. Het was echt bijna zielig... En we hebben maar 1400 totaal afgerekend, dus iets klopt er niet haha.

De show zelf was erg leuk, combinatie van de mini playbackshow, en zo'n dinnershow wat je wel eens op tv ziet. Echter kon er wel nog wat gesleutelt worden aan de performance hahaha. Maar de kostuums en decor waren errug mooi. Van sommige kon je ook echt niet zien dat ze ooit man zijn(geweest). Erna stond onze prive chaffeur dus alweer te wachtten en bracht ons weer naar het hotel.
Nu snel slapen, want morgen worden we om kwart over 6 opgehaald!!!

xxx Daf

• 18 Januari 2014 - 17:16

Tjakko:

Hallo Daphne,

Leuk om je verslagen te lezen. Ik ga je reisverslagen volgen want Lucia en ik willen dit najaar veel van dezelfde plekken zien dus al jouw ervaringen zijn welkom.

Veel plezier verder!

Tjakko (kennis van je ouders)

• 21 Januari 2014 - 13:17

Daphne Baars:

Hi Tjakko,

Leuk dat je ook naar Thailand gaat, ik ben nu al jaloers haha.
    Ik zou aan het einde van mn trip wel laten weten wat de absolute aanraders zijn!

Groetjes Daphne