dag 4 - Reisverslag uit Warschau, Polen van daphne baars - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Warschau, Polen van daphne baars - WaarBenJij.nu

dag 4

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

22 Juli 2013 | Polen, Warschau

En alweer de laatste dag. Time flies when your having fun. Uiteindelijk niet een heel bijzonder dagje geworden. Nadat we 's ochtends nog een filmpje gekeken hadden, uitgecheckt in het hotel. Daarna ons gebruikelijke ontbijtje bij de strarbucks, en vervolgens nog eventjes door het oude centrum geslenterd.

Hierna waren we beide zo moe dat we maar richting het station zijn gelopen, en alvast naar het vliegveld zijn gegaan. Daar aangekomen konden we eerst nergens inchecken :S heeel vreemd. Na een uurtje ongeveer een goede self service check in gevonden en door de bagage check gegaan. Daar wilden we nog eventjes shoppen, maar dat valt toch wat tegen met maar 2 winkeltjes. Uiteindelijk nog eventjes geluncht van onze laatste złoty's.

Ook de vlucht naar huis was weer super chill! Overigens ook op de terugreis geen paspoortcontrole meegekregen. Op de vraag van de self service check in na dan : "hebben beide reizigers hun benodigde paspoort of id bij zich?"

Al met al een super fijne reis gehad, zeker voor herhaling vatbaar. Maar eerst weer tijd voor iets nieuws. Nog maar 5 maanden te gaan, en dan zijn Thailand en Maleisie aan de beurt!
Dit keer is een beetje voorbereiding misschien wel handig ;)