dag 3 - Reisverslag uit Warschau, Polen van daphne baars - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Warschau, Polen van daphne baars - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

21 Juli 2013 | Polen, Warschau

En ook de derde dag begon met een bezoekje aan de starbucks. We liepen binnen en konden meteen afrekenen, de meiden wisten onze bestelling nog precies! Na ons ontbijtje wilden we voor de afwisseling maar eens gaan shoppen. Dit keer in het zuiden van Warschau, bij Mokotow. Eerst een halte te voet gedaan, erna een aantal met de metro, om vervolgens weer een eindje te lopen. Volgende keer dat we naar Warschau gaan toch maar een de bus en tram gaan uitzoeken...
Uiteindelijk daar aangekomen moesten we maar weer beginnen bij een schoenenwinkel. Ik kon niet meer. Overal blaren, wat een feest. Dus bij de eerste de beste schoenenwinkel het goedkoopste paar slippertjes gekocht. Uiteraard ging dit niet lang goed, dus na een ochtendje shoppen en een lunch hielden we het voor gezien.
Natuurlijk eerst weer een stuk wandelen, terug naar de metro. Uitgestapt bij de halte voor het centrum, en vanaf daar nog richting het park gelopen.
Hier hebben we de middag doorgebracht met heerlijk weer! Was echt zeer goed te doen!
'S avonds terug gestrompeld richting het hotel voor een avondje Harry Potter, maskertjes, popcorn en een heerlijk bad om de voetjes even tot rust te laten komen.