off we go - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu off we go - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu

off we go

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

30 Oktober 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar waar ik de dag begon met chillen, werd deze naarmate hij vorderde steeds chaotischer. Normaal presteer ik onder druk het beste. Nu bezweek ik er bijna onder. En niet van de zenuwen hoor, deze zijn nog steeds niet ingeslagen. Nee, ik kon mijn fotocamera nergens vinden. Een paar uur van te voren toch door mn moeder gevonden, bleek de lader ook weg te zijn. Deze helaas niet meer kunnen vinden, dus moeders en broerlief op pad voor een lader om 20 min voor de winkels sluiten. Niet gelukt, en waarschijnlijk de hele camera stuk, dus dat wordt een nieuwe. Paspoort mee, en creditcard, dus uiteindelijk komt alles goed.

Na het laatste avondmaal was het tijd om te vertrekken. In de buurt bij schiphol in een file gekomen, en terwijl Mies smst dat ik nog 10 minuten heb om mijn bagage af te leveren rijden we de kiss and ride op. Bagage afgegeven, en omdat het nog maar 3 kwartier duurde tot ons vliegtuig vertrok zijn we meteen maar afscheid gaan nemen. Geen tijd voor tranen van mama. Omdat we ook nog eens de meest verre gate ooit hadden, konden we meteen doorlopen het vliegtuig in. Dit keer wel naast elkaar. Het vliegtuig was niet echt vol! Reis verliep goed, veel geslapen. Wel een beetje jammer van het entertainment systeem. Als je regelmatig vliegt ken je alle leuke inhoud dus al. 6,5 uur later zijn we geland op Abu Dhabi. Daar eerst even gekeken in eem elektronica winkeltje, maar van weer een andere valuta werd ik ook niet wijs. Uiteindelijk maar eventjes van de wifi en de ultra lekkere lounge stoelen gebruik gemaakt. De tijd was dan ook zo voorbij.
Wat wel een beetje jammer was, was de vertraging. Het vliegtuig kwam al te laat aan, waarna er nog schoongemaakt en bevoorraadt moest worden. En toen we eenmaal in het vliegtuig zater werd er ook nog getankt. Alles leuk en aardig, en om erna op eventuele gaslekken te controleren werd met een luchtverfrisser de hele cabine volgesporten. Geen lek gelukkig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

daphne

Blijf hier op de hoogte!

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 11716

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 14 Maart 2015

van downward dog tot kater

03 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Azie

19 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Warschau

Landen bezocht: