the start of something new - Reisverslag uit Nederland, Nederland van daphne baars - WaarBenJij.nu the start of something new - Reisverslag uit Nederland, Nederland van daphne baars - WaarBenJij.nu

the start of something new

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

24 Oktober 2014 | Nederland, Nederland

This is it... Nog geen november, maar mijn reis gaat nu toch echt beginnen. De tijd gaat zo snel, alsof ik gisteren besloten heb om over 6 maanden op reis te gaan. Maar dat was echt alweer 6 maanden terug. Vanaf nu mag de rem erop, anders gaat mijn reis ook veel te snel voorbij.

Terwijl ik een half jaar geleden al ben begonnen aan de voorbereidingen, heb ik nu toch echt tijd tekort. De laatste weken waren hectisch door werk en scriptie, maar I did it. Op tijd mijn diploma weten binnen te slepen. En nu? Nu nog heel even met mijn hoofd in het zand, mijn vingers in mijn oren en heel hard ontkennen dat ik straks toch echt volwassen moet worden. Nog even genieten van iets wat later misschien niet meer kan.
Met kriebels in mijn buik, maar absoluut zonder twijfel, stap ik zo meteen het vliegtuig in richting Zuid-Oost Azië. Richting mijn avontuur. Richting mijn weg naar het echte leven.

  • 03 November 2014 - 14:57

    Ali Van Der Tuijn :

    Spannend he Daphne !!Vind het super voor je !!!!Geniet van alles wat op je weg komt! Groetjes van ons !!!!

  • 03 November 2014 - 18:20

    Liesbeth:

    O zo spannend, ik hoor ons 6 mnd geleden nog plannen maken over mij eventuele "zen" week!!!
    en nu is het zo ver...eindelijk! !!! Ik kan niet wachten om al je verhalen en avonturen te lezen .
    Je bent een toppertje! !!!
    dikke kus

  • 04 November 2014 - 06:08

    Cin:


  • 04 November 2014 - 06:10

    Cin:

    Ik ga je volgen

  • 04 November 2014 - 20:43

    Opa En Oma:

    We volgen je Daphne als ware het een spannend reisverhaal.En we zijn erg nieuwsgierig naar de volgende aflevering gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

daphne

Blijf hier op de hoogte!

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 11713

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 14 Maart 2015

van downward dog tot kater

03 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Azie

19 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Warschau

Landen bezocht: