day 27 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu day 27 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van daphne baars - WaarBenJij.nu

day 27

Door: daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

29 Januari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dit is het 5e berichtje wat ik in 2 dagen tijd plaats, dus let eventjes op de goede volgorde :)

Na een HEEERLIJKE nachtrust waren we betijds wakker. We willen nu natuurlijk echt geen tijd meer verspillen. Na een snelle douche en omkleden zijn we richting het travel office gelopen. Daar gingen we opstappen bij de hop on hop off bus (traditie). Heel rondje gereden door KL, erg leuk om alles te zien, maar wat een verschil met waar we de afgelopen maand hebben rondgehangen. Zelfs zooo anders dan bangkok, het heeft eigenlijk meer weg van new york.

Na het hele rondje zijn we uitgestapt bij het pavillion weer. Daar gingen we eerst wat eten. In de tent tegenover was er iemand met heeeel veelvriendinnen die haar verjaardag vierde. Wat een dolle boel was dat. Iedereen die langsliep bleef staan om foto's te maken ervan. Ze waren aan het dansen en aan het zingen, echt heel gezellig. Zou je niet verwachtten om 1 uur S middags!!!

Erna nog even een paaaaar winkeltjes ingegaan, maar toen weer terug nar het hotel waar we ons nog even konden omkleden. Daar kregen we een telefoontje dat mies dr paspoort terecht is!! Pfiewww, scheelt weer.

Om 4 uur werden we opgehaald, en hoe leuk, we hadden dezelfde chauffeur als naar de olifanten. Met nog 2 anderen ( karo en vinnie hahaha) zijn we op pad gegaan. De eerste stop waren de silverleaf monkeys. Daar hebben we ons (nu voor de laatste keer) weer laten afzetten, en voor veel te veel geld eten voor de apies gekocht.

Echter herkennen de apies ook al de zak waar het eten inzit, dus nog geen minuut later zaten ze al op mn hoofd, en was ik aan het touwtrekken met die apies om de zak met eten. Op een gegeven moment waren ze zelfs aan het knijpen... En dat moesten de vriendelijke apen voorstellen. Heb er een paar krassen aan overgehouden, hopelijk geen enge ziektes, maar dat gaan we nog zien :)
Oja, en natuurlijk echt hilarische foto's.

Erna gingen we door naar de fireflies. We konden nog extra geld betalen om te kijken naar hoe anderen die arends gingen voeren, maar daar hadden we echt geen zin in....
Dus toen maar naar het restaurant, daar kregen we een hele tafel vol: SEAFOOD.. Bleegh.. Uiteindelijk maar een bordje rijst met watermeloen gegeten voor de verandering:P Gelukkig hadden caro en vinnie honger, want uiteindelijk waren nog alle borden leeg.

Toen de zon aan het ondergaan was gingen we met de boot, om de fireflies te bekijken. Was gaaf om te zien, maar ik had er meer van verwacht. Het lijken gewoon kleine led lampjes hahahah
Na een lange rit weer terug zit ik nu in het hotel dit berichtje weer te typen. Aangezien ik moe ben, ben ik weer aan het afraffelen.
Naja, ik heb nou eenmaal betere dingen te doen hier!!

Morgen gaan we overdag naar de cameron highlands, wat bijna naast taman negara zit, dus dat wordt weer een volle dag op de weg.
's avonds hebben we afgesproken met Nazatul van het duiken, om wat te gaan drinken, erg gezellig!!
Dan rest ons overmorgen nog een shopping dag, en dan zit onze vakantie er helaas alweer op :( Ergg jammer, en ik zou hier zo nog 6 maanden kunnen blijven. Helaas helaas. Als ik thuiskom maar meteen beginnen met sparen voor een nieuwe vakantie!

Dus ik denk dat dit voorlopig mijn laatste berichtje vanuit maleisie is, ik zal als ik thuis kom onze laatste verhalen natuurlijk wel nog eventjes plaatsen om het af te maken, maar verwacht ze niet heel snel!

Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden om mee te lezen, ik vond de reacties in ieder geval wel erg leuk!! Heel erg bedankt!

XXX daf

  • 29 Januari 2014 - 16:44

    Kain:

    hoi meiden,
    Heel leuk om te lezen wat jullie allemaal beleefd hebben in jungle. Nog veel plezier liefs karin

  • 29 Januari 2014 - 17:19

    Babs:

    Wil je mijn reisleidster worden.....

  • 29 Januari 2014 - 19:46

    Alice:

    Hallo Daph.
    Ik heb genoten van je verhalen. Vind het niet alleen jammer voor jou dat je vakantie erop zit maar zeker ook voor je verhalen.
    Geniet nog dr laatste dagen.

  • 29 Januari 2014 - 20:10

    Wouter:

    Ik heb van jou verhaaltjes genoten, erg leuk om het zo toch een beetje mee te maken! Heel veel plezier op jullie laatste daagjes en alvast een fijne terug vlucht gewenst ( al moet je daar natuurlijk nog helemaal niet over nadenken)
    X Wouter

  • 30 Januari 2014 - 14:45

    Nienke:

    Leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan! Geniet van je laatste dagen, hele goede terugreis en tot zaterdag! Liefs xxx

  • 01 Februari 2014 - 09:47

    Calista:

    Ik vond het erg leuk om jou reisverhalen te lezen!!!
    Als ik het geld had zou ik zo een tripje thailand willen boeken!
    Xxx

  • 01 Februari 2014 - 19:59

    Jacomijn:

    Lieve Daphne,
    Welkom terug. Ik heb je met heel veel plezier gevolgd op deze geweldige reis.
    X, Jacomijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Azie

Vanaf Bangkok naar Kuala Lumpur in 4 weken

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2014

day 29 + 30

30 Januari 2014

day 28

29 Januari 2014

day 27

28 Januari 2014

day 26

27 Januari 2014

day 25
daphne

Blijf hier op de hoogte!

Actief sinds 16 Juni 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 11710

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 14 Maart 2015

van downward dog tot kater

03 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Azie

19 Juli 2013 - 22 Juli 2013

Warschau

Landen bezocht: