day 14 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van daphne baars - WaarBenJij.nu day 14 - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van daphne baars - WaarBenJij.nu

day 14

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg daphne

16 Januari 2014 | Thailand, Ko Samui

Vroeg naar bed betekend vroeg opstaan. Dus voor de wekker van 8 uur afging waren we alweer wakker. Opnieuw tijd om de tas in te pakken. We hoeden eigenlijk pas om 11 uur uit te checken,maar aangezien er maar 2 taxi's per dag gaan in dit dorpje moesten we toch om 10 uur de taxi hebben. Ook nog een toeval dat we die hebben genomen, we dachten eigenlijk dat we oas om 4 uur met de boot mee zouden gaan, nadat we het even nagekeken hadden bleek dit 12uur te zijn!!! Van de 3 restaurantjes was er maar 1 open voor ontbijt. Athans, de rest was ook open, alleen het personeel sliep nog!

Om tien uur met de taxi mee, en na een uurtje rijden kwamen we aan bij de pier. Daar aangekomen vroeg de vrouw nog of we met die van 11 uur meewilde, want die stond er ook nog. Prima natuurlijk, moesten we wel een beetje rennen. Weer erg druk op de boot, maar allebei nog een zitplekje kunnem vinden, en het half uurtje was zo om. Daar aangekomen hadden we gratis transver geregeld. Verliep allemaal erg soepeltjes, tot alle busjes wegwaren, behalve die van ons. Bleek die nog op de volgende boot te wachtten, haha. Het maakte dus echt geen kont uit met welke boot we nou meegegaan waren, we kwamen toch even laat aan:p. Een stelletje dat achter ons zat was zichzelf echter helemaal aan het opvreten, en.dat was wel genoeg vermaak voor een uur :) Naar de accomodatie was het ook weer een stukje rijden, maar eenmaal daar aangekomen was het het zoooo waard!!!
Een hutje op het strand!! Wow, ik weet gewoon niet wat ik er nog meer over kan vertellen.. Het is gewoon bijna perfect. Bijna dan, want het is wel erg klein, als beide tassen op de grond staan is de vloer vol, en op de wc moet je scheef zitten, want mn benen passen niet tussen de wc en.de muur. Maar ook dat heeft wel wat.
We zijn natuurlijk meteen op het strand geploft en de zee ingedoken. Jammer genoeg viel er weinig te snorkelen alleen.
Verder weinig te vertellen over vandaag. Niet heel veel spannends meegemaakt, maar zon zee stand en niet leren was net wat we even nodig hadden! HEERLIJK!

xxx Daf